Friday 13 January 2012

KES PUJUK-MEMUJUK... HEHE

ASSLAMUALAIKUM..

aku tak taw macam mne nak pujuk orang larh... pernah skali tu kat asrama... ade bodak f1 nie nangis.. alarh.. biaselah kan bodak f1 bru msok asrama msti akan nangis nyer sbb rindu kan ibu ayah.. mcm aku jugk.. huhu... mse tu malam ahad... lepas bersalamn ngan bodk2 oztel... kawn aku ckp ade bodk nangis... then aku pergilah kat bodk tuh.. pujuk die.. pujuk punyer lah pujuk.. die tak nak berhenti nangis gak... makin mnjd2 die nangis adlh... aduhh.. nk taw ape aku wat lepas tuh....

aku terus blah tinggalkan die... haha... serius memg aku tak reti pujuk !!! akhirnya yg berjaye pujuk bodaktu kawan aku.. nabilah.. aku pown tak taw die pujuk mcm mne... tiap kali die pujuk bodk memg mnjd arh... hehe... apelah... 


tata...sambung cerita yg laen plak..

No comments:

Post a Comment