Sunday, 22 January 2012

TAK FAHAM

aku tak faham lah ngan perangai sorang minah nie.. dah ex hang dh tak nak kat ko lagi wat pew nk terhegeh2 agi !!! then ckp kawn aku nie perampas !! ape mslh ko erk ??? kwn aku bkn peramps ex ko k.. then tulis mcm cite kt blog ko.. kawn aku tak kapel arh ngan die... ske atie jer ckp kwn aku awek laki uh... kawn aku nk berbaik ngan ko... ko wat perangai.. so bkn slh kwn aku.. ko jer yg lebih2.. pelik larh aku ngan perangai ko nie.. tak yah larh nak terhegeh2 kt ex ko tu.. blom tentu die akn jd milik ko sepenuh nyer.. ajal maut jodoh smua di tangan ALLAH.. so jagn nk ckp ex ko milik ko yurp.. heii !!! aku tak suke larh orang ckp2 psl kwn aku nie.. tak suke !!!

No comments:

Post a Comment